środa, 20 stycznia 2016

o blogu ;)

Witaj! :)



 Trafiłeś na blog, na którym znajdziesz różności związane z pracą nad głosem. 
Ćwiczenia, inspiracje, moje nowe odkrycia muzyczne , smaczki ze świata sceny ,a czasem nawet drobne uwagi odnośnie tego czego sama się już nauczyłam. 
Ten blog, to dla mnie również forma notatnika, gdzie będę gromadzić to, co mnie zachwyciło, coś dla mnie inspirującego , coś co będzie miało związek (mniejszy bądź większy) z głosem.


 Na co dzień ,moimi największymi pasjami są : śpiew, aktorstwo( zwłaszcza teatralne)i taniec , ale także trochę psychologii.
 Stąd temat tego bloga...
 Pamiętajcie , nasz głos daje kolor temu światu. To dzięki niemu potrafimy wyrazić tyle emocji... Ważne jest, by o swój głos dbać i go rozwijać.
 Wieżę,że ten blog będzie dla mnie motywacją by ćwiczyć i rozwijać swój głos każdego dnia. Poznajcie swój TIMBRE COLOR ! (Kolor waszego tembru, czyli waszej barwy głosu ...) Słuchajcie głosu serca ... Ono wie wszytko. 






WASZA TC :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz